kuzeyanne_ Kızlar aşırı derecede uykusuzluk sorunu yaşıyorum.35 haftalık hamileyim.Doktor içebilirsiniz dedi ama İnternet’e arastirdigimda bazı sayfalarda içilir bazılarında içilmez yazıyordu.Aranizda hamileyken papatya çayı içen var mi??
KahveliVera kuzeyanne_ doktorunuz daha iyi bilir ama ben hiç bitki çaykarı içimez diye biliyorum bence içmeyin çok doğuma yakın haftadasınız riske atmayın bence
kuzeyanne_ KahveliVera teşekkürler canim.Uykusuzluk beni mafediyor ,12de yatağa giriyorsam 4,5lerde hatta bazen 6ya kadar uyuyamıyorum.Bebegimde küçük 8de en geç ayağa dikiliyor.Belki biraz rahatlatır diye dusunmustm