Ky06 aptamil kullanıyordum 3aya kadar Gazdan dolayı kızım maf oldu..diğer gaz İçin olanı aldık içmedi ..şimdi 3 buçuk aylık olduk ..sma geçtik buda gaz yapıyor ama çıkarıp yerine koyuyorum..daha kolay çıkarıyor. İçine zeytin yağı ve zinco damla damlatıyorum ..