Afrapdr oldu ama Babannem farketmemiş görmez olunca gitmiş. Yani yüzde 50 sini zaten kaybetmiş farketmeden. Ameliyat sonrası herhangi bir görme kaybı oluşmamış. Hala o gözü yüzde 50 olarak kaldı. Beraber ameliyat olduğu arkadaşında hiç görme kaybı oluşmamış. Düzenli takip de önemli bu hastalıkta. Geçen sene de diğer gözünün tansiyonu yükseldi ama o ilaçla düştü şükür. Moralinizi bozmayın inşallah sorunsuz sıkıntısız geçer süreç.