Kızlar merhaba oğlum 9. Ayda diş çıkarmaya başladı aynı anda iştahsızlıkta başladı normalde her şeyi yiyen bir bebekti pankek omlet köfte vs her şeyi reddetti yoğurdu bile tükürdü suyu ilaçlarını ağzına giren her şeyi tükürdü son 2 haftadan beri muhallebi yoğurt çorba gibi yumuşak kıvamlı şeyleri yemeye başladı ben her gün mutlaka deniyorum pankek vs ama yemiyor korkum şu bir anda pankek gibi katı besin yemeyi unutur mu tecrübesi veya fikri olan var mı acaba 🥹