Pamukprenses_12
Benim oğlum 21 aylık şuanda sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz 🌸
Alerjisi geçip geçmediğini kestiremiyoruz avakado verdim ishal yaptı doktor kesti ceviz fındık verdim ishal yaptı 15 gün 1 ay sonra tekrar deneme dedi gene dokundu sonrasında brokoli mesela dokunduğunu sanmıyorum ama alerjisinden kaynaklı şuan gaz yapıyor ayda bir defa yiyebiliyor gazdan kusuyor karın ağrısıyla hastaneye koşuyoruz doktor gaz dolmuş diyor ve karın ağrısıtla ishal başlıyor şuan yediği şeyler et ıspanak kabak patates bulgur pilavı ayda bir brokoli tavuk çok sevmiyor balık denedim sevmedi tekrar deneyeceğim balık yağı veriyoruz onun yerine yumurta her sabah yedirmeye çal işiyorum ama çok nadir yiyor ısrarcı olduğum zaman daha da inatlaşacağı için bende ısrar etmeden soğumasınk istemediğim için peynir de yi yemediği için bazen bir iki zeytin domates patates kızartması bazen de yumurta yiyor yumurta da önceden dokunuyordu ama şimdi geçti gibi bizde belirtileri bağırsak tepkili olduğu için direk karın ağrısı gaz ishal gibi tepkiler veriyor kanında tekrar verdik negatif inşallah bir an önce geçer peynir yoğurt süt faydalsrı da var ama işte yiyemiyor bakalım