Merhaba arkadaşımın bebeği 8 aylık olmak üzere fakat kollarından tutup kaldırmaya çalıştığımızda kendini kaldıramıyor, yere ayak bastırdığımızdada kendini taşıyamıyor bu normalmidir ?. Kucağımızdada tuttuğumuzda çok gevşek bi bebek. Doğduğundan beri mamayla besleniyor ama mama gelişimi bu kadar geriler mi bilmiyorum ya da bi sağlık sorunu olabilir mi düşünceleriniz neler