1 haftadır bebeğim sürekli memnuniyetsiz , ağlak , emmede 2-3 dk emip ağlayarak bırakıyor zorlayamıyorum itiyor doyduğuna ikna değilim açıkçası , uyurken zor uyuyor ağlıyor ağlayarak uyuyor yeni yeni huyları başladı çok zorluyor 3 ay 21 günlük ve katıla katıla ağlama nöbetleri başladı