ecmerg Merhaba tecrübeli annelere sormak Istıyorum ilk adım ayakkabısı alacağım fakat kaç numara ve hangi marka alsam kararsız kaldım.aklımda vıcco İgor vardı az öncede e bebeğin kendi markasını gördüm hoşuma gıttı deri taban
Omeraslan ecmerg vicco kullanıyoruz çok güzel. Ama deneyerek almanızı tavsiye ederim. Her ayakkabı her bebeğe olmuyor. Oğlumun ayak yapısı tombik. Tek cırtlı olmuyor mesela iki cırtlı tercih ediyoruz.flo da polarisin ilk adımları vardı güzeller ama erkek bulamadığım için almamıştım.