Patronannesi48 Oğlum 19 aylık. Ne güzel yemek yerdi şimdi seçiyor yemekleri. Makarnayı severdi. Çok yemiyor artık. Aç kalıyor diye üzülüyroum. Çorba bile sevmiyor napıcam ben yaaa