nml Biz ilk dozumuzu bugün olduk rotarix ve bexsero.Sizde ateş yaptı mı çok?Evde yalnızım ateşi çıkar diye çok korkuyorum açıkçası,çıkarda düşeremezsem diye korkuyorum
babykoc nml bende geçen hafta rotarixin ikinci bexseronun ilk dozunu yaptırdım öyle pek bi ateş olmadı en fazla 37.2 idi sanırım yine de kontrol amaçlı calpol verdim düştü aşıların ateşleri yüksek olmuyo artık en fazla 38 olur demişti hemşire
nml babykoc bebeğim şimdi uyuyo uyandığı gibi ateşi yükselmeden calpol versem acaba aşının etkisini zayıflatır mı ?Diğer aşılarında öyle yapmıştım hiç çıkmamıştı ateşi
babykoc nml kimi doktor aşıya gelmeden önce calpol içir gel diyor kimisi aşıdan sonra ateşi çıksa da çıkmasa da içir diyor ben aşıdan sonra ateşini beklemeden bir çay kaşığı vermiştim istersen ver şimdi bi ölçek sonra ateş durumuna göre takip edersin