Arkadaşlar şu an 75 kiloyum. En baba 60 a inmek istiyorum. Eşim veremezsin diyor. Yani diyetisyen eşliğinde de olsa veremezsin diyor. Ama aya vuracak olursak ayda 4 kilo, 5 ayda 20 kilo yapıyor. Ben 60 a insem bile kâfi. İradeliyim, yalnızca diyetisyen motivasyonu ile.😂hafta içi gidicem bakalım inşallah olumlu sonuçlar alırım.