-Drkegsbl- Kızlar daha hiç koymadim kücükdü kendiö kaydırıyordum 2 yasına grecek nisanda kışın aslında zamanıydı ozaöanda ıslaktı sürekli kaydıraklar artık hava düzeldi kaysa diyorum ama lorkuyorum. Kayarken düşermi diye sizn nasildi ilk deneyimler
Patronannesi48 -Drkegsbl- ben tutuyorum kaydırırken. İlk bindirdiğimde 1 yaşındaydı. Şimdi bırakınca kendi kayıyor ama yine de tutuyorum.
uykucukoalaa -Drkegsbl- hemen alisiyolar zaten sizde yanında çıkın kendi kaysin hicbisey olmaz büyümüş benim oğlum 1 yaşından beri kayıyor tabi kısa kaydıraklar da