Merhaba sevgili anneler bebeğimin yüzünde Yaklaşık 6 aydır kızarıklık ve döküntü var. Zaman zaman sönüp tekrarlıyor . Alerji testi olarak süt ve yumurtayı yaptırdık alerjik çıkmadı. Onun haricinde sağlık ocağındaki doktor ve gittiğimiz hastanede ki çocuk alerji uzmanı doktoru normal olabilir dedi. Ama bu görsel olarak çok bence rahatsız edici . Görselinden ziyade Sağlıksal olarak da çözüm bulmak sebebini öğrenmek ve gidermek istiyorum. Bebeğim 1 yaş 1 aylık . Dolayısıyla herşeyi de yiyor ama bı durum 6 aydır hayatımızda . Mustela atopik alerjik cilt kremini aktif olarak yüzünü nemlendirmesi için kullanıyorum. Hijyenine ekstra dikkat ediyorum ama geçmiyor . Egzama olabilir mi ? Ama kaşımıyor. Çıldırmalık bişey
Rabbim başka dert vermesin ama çok takıntı haline getirdim . Böyle bi durum yaşayan ve bir önerisi olan varmı lütfen ilgilenir misiniz 🙏