fatmakrks Merhabalar 7 aylık bir bebeğim var son 15 gündür sürekli kaka yapıyor. Yediği bütün öğünleri kakayla çıkarıyor. Bu durum normal mi günde 7 kez yaptığını bilirim. Sormak istedim
Sevah fatmakrks kefir tüketin siz bebeğe de Muz verin İshal e çeviriyor büyük ihtimalle dişi geliyor o yüzden olabilir
fatmakrks Sevah Alt iki dişi çıkarıdı yanlardaki de patladı sanırım. Muzu deniyeyim haklısınız teşekkür ederim