bittercikolata_ hamilelikte ilk zamanlar yaptım zaten sonra dediğin gibi önünü alamadım çatladı gitti, bacaklarım davul gibi şişti bacaklarım çok çatladı, bide hamileyken bu kadar belli değildi doğumdan sonra karnım inmeye başladıkça ortala çıktı yarıklar kızarık kızarık :(