Kızlar kızım 27 aylığı doldurdu ücretsiz iznimin sonuna geldim işe başlayacağım ramazandan sonra artık o kadar aktif ki bakıcı kreş arasında kaldım , en son şu şekilde düşündüm kızım sabah 10 da uyanıyor bakıcı ablamız sabah gelsin o uyanana kadar bize akşam yemeğimizi yapar kahvaltısını ettirir biraz oynar öğleden sonra yarım gün kreşe gider tüm gün kreş çok ağır gelir diye düşünüyorum sizce mantıklı mı