kamyon_leo ben yaptırdım canım çok artısı oldu 8 taksit yaptırmıştım doğurana kadar da bitmişti. Hastaneye girdim çıktım sıfır para ödedim. Tüm hamileliğim boyunca da 9 muayene hakkım vardı onu da kullandım çok rahattı. Ben sompa sigortayı 11 bine yaptırdım 2022 aralıkta