Kızlar kızım 8 aylık sürekli emziriyorum sağ göğsümü emerken kan geldi dün gece sonradan farkettim öbür göğsümü emzirdim sabah yine kanadı öğlen oldu yine kanıyor ne yapmam lazım nasil gecer neden kanıyor çocuğumu emziremiyorum kanadigi için sütüm emziremedikce çoğalacak kesilmesinden korkuyorum normal mi kanaması nasıl geçer?