Oglumvebennnn canım 4 ay civarı meme reddi yapan bebek çok, bazen de meme reddi sanıyoruz doktor osman gonulal videolarına bakarsan bu konu hakkında bir çok videosu var youtubede .şimdi mama versen biberon ile bu süreçte madem Red var daha çok Red yapar memeyi diye dusunuyorum. Ayrıca benim oğlum şuan 6 ayb23 günlük. En son bir hafta önce 7900du boyu da 72 cmdi. Doktor çok iyi dedi . Bazı ebeler ya da hemşireler niye böle yapıyorlar bilmiyorum . 4 aylık bebek 800 gram alması çok çok iyi gün bazında hesapliyorlar günlük 15 ile 25 gram arası olması gayet iyi diyor doktorlar . Hiç mamaya başlamayın gereksiz yere .