Selamben_ Kızlar şu an görünürde dişimiz yok 6 aylık olmamıza 2 gün falan kaldı dişi çıkacağı için kaşındığı için yapıyor acaba damağıyla ısırıyor ve acıyor gerçekten görünürde bir şey göremedim ben diş görünmüyor ama
Sevah Selamben_ eline havuç Ve yeşil soğan sapı verin göğüsü nüzü ıssımaya başlar ise çok kötü bir şey 😅😅😅 o kadar can yakıyor ki
Selamben_ Sevah dişten dolayı mı ısırıyordur o zaman çıkacağı için mi acaba resmen damaklıyor şu an hiç dişi Yok daha
Sevah Selamben_ eşi kaşınıyor dur. Göğüsünün ağrıyı hafiflettiğini keşfetti ise ondan yapıyordu r alışkanlığa çevirir ise. Çok acıtıyor dişi ile ısırınca yara oluyor vallahi öyle bir acı ki sırtın. Soğuk ter döküyor ısırdığı an 😄😄
Sevah Selamben_ dişini kaşıması için eline havuç Sogan ın sert kısmına ya onu ver (yeşil soğanın ) Di kaşıyıcı verebilirsin ıssırdığı zaman tepki vermemeye çalış alışkanlık haline döner o vakit mahfetti demektir bu şekilde
ahsengunesveannesi Benim kızım 2 aylık,diş olayımız da yok daha benim ki de damagiyla ısırıyor neden acaba?
Selamben_ Sevah tepki verirsem daha mı çok yapıyor kuzum o zmn AA ben napiyorsn kziim acısı diyorum mesela yapmasın diye
Sevah Selamben_ mesela kahkaha attıracak bir tepki verirsen oyuna çeviriyor yapayımda tepki versin kahkaha atayım diye yada bağırdığında ağladı diyelim kıyamayıp öpüp güldürmeye çalışıyorsun ya. Onu da oyun sanıyor olabildiğince tepki göstermemeye çalış sert tepki vermeden yapmaya çalış