Aysekorkuthome benim kalp damar cerrahi bir kuzenim var. Ne zaman bir sonuç yüksek yada düşük çıksa hemen ona atardım endişeli şekilde. Birgün bunalmış olmalı ki bana şöyle dedi: değerler herkes için standart olsa biz fakültelerde yıllarca neyin eğitimini alacağız 😊 internetten bakılıp teşhis koymak kolay olsaydı herkes doktor olurdu😊yani özetle şöyle ki referans değerleri yetişkin ve hiç ilaç kullanmayan hiçbir ek hastalığı olmayan insanların değerleridir. Bir bebek içinse kriterler çok daha farklıdır. Siz yüksek diye görürsünüz ama Dr gittiğinizde gayet normal der çoğu zaman çünkü küçük insanlar için işleyiş farklı 😊