Dolapta komisyon ve kargo fiyatları aşırı derecede arttığı için eskisi gibi satış olmuyor, benim dolapta 200küsür satışım var gardropsta 20küsür kullanmadığım ürünleri satıyorum ama yılbaşından beri ayda bir ürünüm anca satılıyor.Bizde arkadaşımla çanta aldık dolap üstünden satmak için ama 2aydır hiç satamadık maalesef instagram sayfamızda var.Elinizden böyle bir şey geliyorsa bence instagram açın dolap ve gardrops hesabıda açın bi deneyin en azından biz olamadık inşallah siz başarılı olursunuz 😍😍😍