K2C2 malesef uyuz gibi duruyor canım. Esiminki de böyleydi ordan biliyorum tünel olarak ilerliyor bu şekilde aynı. Bir an önce doktora git ciddiyeye ve evde kaç kişiyseniz bebek dahil hepiniz tedaviye başlayın ilerlerse büyük sıkıntı. Gidemem dersen eczaneden kwellada losyon al onu surun, 3 gun ust uste. Geçmiş olsuncok. Beyaz sirkeli su da kullan duştan sonra mutlaka