Benim oğlumda oldu 1 hafta önce ateş kusma ve ishalle kendini gösterdi. Doktor yediği yiyeceklerin iyi yıkanmamasından dolayı veya herhangi birinden geçmiş olabilir dedi. Zaten şu sıralar salgın var. Benim oğlum muhtemelen parkta her yeri ellemekten kaptı. Şimdi iyileşti sayılır ama hala gecelerini karnı ağrıyabiliyor