Kızlar kızımın idrar vermesi lazım 14 şubattan bugüne kadar köa defa torba takmama rapmen bir türlü yaptıramadum çişini 10 aylık şuan .
Doktoruna yazdım bugun sonda yapalım dedi ama ben istemiyorum.
Önerisi olan var mı sizin nası veriyorsunuz ? (Emekleyen ve hiç durmayan bebekler iin )