sifirekran_bolkitap Buse34 emzik kullanımının konuşmayı geciktirdiğini okumuştum. Emzik kullanıyor musunuz
koyunshaun Buse34 evet kökenimiz arapça urfalıyım iki dilde k9nuşuyor çok şükür ama arapça biraz ağır bı dil olduğu için zorlanıyor biraz
Neseligunler40 Buse34 maşallah akıllı bir bebekmiş annesi sen kafana takma bunları hiç yapamasa hiç kelime söylemese endişelenmekte haklısın, çocuğun anne demeye dili dönmüyordur belki oda zamanla olur inşallah,
sifirekran_bolkitap Buse34 doktorun yorumu elbette önemli ama biraz sert olmuş sanki, Siz yine gözlemleyin bence, akran iyi geliyor kesinlikle onu da deneyebilirsiniz. Biz şarkı da söylüyoruz bol bol.
koyunshaun Buse34 inşallah en kısa zamanda canım sende darlama kendini yeni konuşmayı öğrendiği için kelimeleri telaffuz etmek zor geliyordur
Buse34 sifirekran_bolkitap evet uygun bir dillede söyleyebilirdir hepimiz bilinçli insanlarız ve herşey bizim için var sonuçta tutumu yanlış geldi ona takıldım yoksa çok şükür sağlıklı , çok daoğlun önerileriniz için teşekkür ederim 🙏