askbebegimmbenim canos canım doktorum hastaneden çıktıktan 1 gün sonra giymeye başlayabilirsin dedi ama ne mümkün o acıdan hareket etmem zorken ben biraz geciktirdim Nekadar.erken başlanırsa okadar.iyi bence benim 1.bucuk 2 ayı buldu
canos askbebegimmbenim evet acıdan ben de kullanamadım 2 ay olmak üzere benim de hala kullanmadım bundan sonra faydası olur mu ki
ttumaay Bende sezaryen oldum. Doktorum ameliyat sonrası kontrolümde 3.hafta sonra korse giymeye başlayabilirsin demişti.