Bir postta görünce ben de şüphelendim. Yamukluk baya belli oluyor. Ben normaldir kendiliğinden düzelir sandım ama yatıştan kaynaklı olabilirmiş. Bebeğim 2 aylık ve genelde sağ tarafa yatıyor. Yanlarda sıkıntı yok ama sağ taraf yukarıda. Sanki sağa yığılmış gibi yukarı doğruymuş uzun. Saçın çok olduğu bölge yani. Bilen biri söyleyebilir mi? Bu yatıştan mı kaynaklı düzelir mi