Babymom1017 Kızlar 7 aylık oğlumla dışarıya çıkamıyoruz ne bebek arabası ne anakucağı ne de normal kucakta çıksak ağlıyor seslerden insanlardan çok korkuyor hiçbir yere gidemiyoruz napıcam böyle
Huysuz01 Babymom1017 eve kapatmayın ağlasın siz mutlu görünün etrafı gösterin alışır benim kızım da öyleydi bizi rezil ediyordu çok şükür şimdi eve girmek istemiyor😌
Dedektifgadget Babymom1017 o inat ediyorsa sizde edin alıştirin dışarı 🌸 çocuk bu aglicak diye korkmayın önce parklara falan götürün sessiz yerlere yavaş yavaş kalabalık yerlere götürürsünüz