Merhaba bir şey soracaktım.Ben iki ay önce doğum yaptım ilk süreçte 8 kg gitti.Daha sonra son iki üç haftadan beri dikkatli beslenmeye çalışıyorum 2 ana 2 ara öğün şeklinde besleniyorum ve 8den sonra birşey tüketmiyorum ama hiç veremedim ilk başta bu şekilde mi oluyor ? Normal mi ?