sibelkilic ilk zamanlar benim oğlumda verince kusuyordu ama zamanla geçti kusması alışkın olmadığı için kusuyor olabilir alıştırma bardağıyla da verebilirsiniz Philips aventin ben onunla veriyorum 4.5 aylıkken ek gıdaya başladık ondan önce kaşıkla ek gıdaya başladığımızda da alıştırma bardağıyla verdim hep