MelekGuleryuz Şöyle söyleyeyim,benim bebeğim sadece mama ile besleniyordu.3 saatte bir içiyordu.Ama ben uyusun tok tuttsun vs diye fazla fazla cc mama vermedim.Bir çok kişi çok fazla cc’de mama veriyor.Ben çok kilo almasını da istemedim hiçbir zaman.Mamanın fos şişirdiği bebeklerden olmasın diye Hipp tercih ettim.Bebeğimin kilosu ayına göre gayet yerindeydi ama öyle tombalak bir bebek olmadı hiç,sadece mama bebeği olmasına rağmen.