helbestt Merhaba anneler menenjit aşısını hangi ayda başladınız ? Ve hangi aşı türünden kaç doz yaptırdınız ? Aşı takviminiz nasıl ?
CaglaCaner helbestt nimenrix iki doz ve bexsero üç doz olarak ayrılıyor. Biz bexseronun ilk dozunu bitirdik bugün. Nimenrixin iki dozunu da yaptırdık. Şuan 15 aylığız
nuroner helbestt bizim kaçar doz olarak uygulanacak emin değilim bilmiyorum ama bu cumartesi 3.ayda bexero ile başlayacağız rota aşısı ile birlikte yapacak doktorumuz
BuzluLatte CaglaCaner 3 doz bexero 2 doz nimenrix planlanmıştı doktorumuz. 5 aylıkken başladık. Kızım şuan 15 aylık sadece son 1 bexero kaldı o da haftaya yapılacak
helbestt BuzluLatte bizimde doktorumuz aynen sizin dediğiniz dozda ayarladı bizde 5 aylıkken başlayacağız peki dozlar arası kaç ay var hatırlıyor musunuz ?
helbestt CaglaCaner 2.5 yaş çok geç değil mi ya ? O yaşına kadar menenjit olmayacağının garantisini veremeyiz
BuzluLatte helbestt 2 ay 5 aylıkken bexero 7 aylıkken nimenrix 9 aylıkken bexero 12 aylıkken nimenrix 15 aylıkken bexero
CaglaCaner helbestt yani bilemiyorum doktorun planlaması bu şekilde 2 buçuk yaşında en son dozunu vuralacak.
Berko helbestt benim doktorum böyle iğneleri asla 1 yaşından önce önermiyor hatta diyor ki 1 yaşından önde bütün aşıların bağışıklığı zaten yok boşu boşuna vuruluyorsunuz 2 yaşa kadar sizin yerinizde olsam yaptırmam dedi çoğu aşı da böyleymiş
helbestt CaglaCaner bizim doktorumuz 5. Ayda bexsero ve nimerix birlikte 8. Ayda bexero 13. Ayda tekrar her iki aşı şeklinde planladı 13. Aydakiler ise hatırlatma dozmuş 🤷🏻♀️ bir çok kişide farklı yapmış anlayamadım ki . O yüzden sizin ay dağılımını merak ettim
CaglaCaner helbestt evet ben 6 aylık falandı sanırım yazın başladım aşılara doktorun planlamasına göre. Sanırım her doktor farklı planlamış aşıları
mom-1 Lucy aynı bizde böyle 8. Aydayız dün ilk doz bexsero olduk 10 ve 14. Ayda iki doz daha olucaz. 13. Ayda da tek doz nimenrix
Lucy mom-1 Ben iki çocuğumda da aynı şekilde yaptırdım canım. Çok Şükür ikinci miniğim 14. Ayının icinde şuan. Yani tek doz bexsero kaldı. 🥰
Anne980 helbestt biz 3-5-13. Ay olarak belirledik doktorumuzla gelecek ay 13. Ayını yaptırıcaz 1 bexero 1 nimernix