Daha 1 ay olmadı hastaneden geleli tekrar kanına mikrop bulaştı evimi falanda temizliyorum yani iyice pimpirikli oldum korkudan her an sanki bi yerden mikrop bulaşıcakmış kuzuma nerde hata yapıyorum anlayamadım gitti kendimi suçlamaktan yoruldum bazen tükendiğimi hissediyorum hep böyle 1 ay olmadan tekrarlıyor neden olur sizce