Kızlar merhaba daha önce de post açmıştım bununla ilgili normal falan dedik ama artık neredeyse 4 aylık oldu😬 bebiş hala ben ayırmadan ayrılmıyor orada uyuyor. İşin garibi uyurken de emmeye devam ediyor bazen 1 saate yakın sürüyor. Sonra hazımsızlık kusma vs yaşıyoruz Nasıl düzeltebilirim bu durumu? Yaşayan varsa yardım lütfen🥹