Kızlar merhaba. Kızım 2,5 yaşında şu an Antalya’da ailemin yanında misafirim. Biz geldiğimizden beridir (3kişi) vücutlarında döküntü ve kaşıntı var. Onlar da nedenini bilmiyor uyuz olduklarını düşünüyorlar ama net olarak emin de değiller. Bende tam 2 aydır burdayım. Ama şu son iki gündür kızımın bacaklarında minik döküntüler var. Kaşıntıya neden olacak döküntüler ama. Benim de sizden hastane önerisine ihtiyacım var. Galiba çocuk hastalıkları değil de cildiye bölümüne gitmem gerekiyor. Devlet hastanesine randevunun gelmesini de bekleyemem en yakın randevu ayın 14 ünde.
Sizden gittiğiniz memnun kaldığınız özel hastane ve doktor önerisinde bulunmanızı rica ediyorum. Ona göre randevu oluşturacağım. Yanıtsız bırakmazsanız çok sevinirim.
Bir de bir şey sormak istiyorum. Bilenler yanıtlarsa sevinirim. Halamgil eğer uyuz ise hemen bulaşması gerekmez miydi. 2 ay sonra yaşadık ya bu durumu halâ sizce uyuz olma ihtimali var mıdır yoksa bizdeki durum daha farklı bir şey midir bir türlü anlayamadım