umaygunay benim bebeğimde 3 ay 7 günlük , hep çok uykusuzdu. Şuan 3 uykuya alıştırmaya çalışıyorum. Sabah öğle akşam. Benim kız uykusuz gece uykusuna 1 de geçiyor sabah 9 da uyanıyor. Eskiden besler beslemez yatırırdım şimdi yarım saat oynayıp öyle yatırıyorum