Kızlar merhaba oğlum 6 aylık sadece anne sütü alıyor. Ek gıdaya başladık tadımlara 5.5 aylıkken ama onu da bu aralar hiç yemiyor ağzında bekletip geri çıkarıyor gece de çok sık uyanıyor bende mama aldım deneyeyim diye ama biberonu tutmuyor. Yani ısırmaya çalışıyor oyun yapıyor kendince ama asla emmiyor tavsiyesi olan var mı nasıl tutturacağım