kızlar 32.gunluk bebeğim var ilk başta sütüm gelmedi snradan geldi hem mama hem meme ile besliyorum ve süt artsın diye tavsiye üzerine mamajo pompa aldm elimle sıkınca damlalar şeklinde.sutum akmasına ragmen pompaya süt yarm saat sağımda ancak 10 CC ckiyor ve çok canımı acıtıyor aranızda kullanıp benm gbi sorun yaşayan varmı acaba sütüm o kadar az mı yoksa pompaya mi buseklde geliyr blmyrm başka marka pompa almayı düşünüyorum ama cnku bebeğim emince bazen sütüm kenarlardn akiyr bile