72 km hızla bu ceza yemişsiniz . Normalde 1500 oluyor ceza , siz 2.dereceye geçtiğiniz için gazla gelmiş . Orda yazan da 30 km hızla 37 yi aştığınızda ceza yazılır demek . Standart kuralı yazmışlar yani. Yani 30 km hız sınırında normalde 31 le ceza yazılmaz minimum 37 den yazarlar cezayı .