Kızlar oğlum 6 aylık ama hala çok gazimiz var gece saat başı kalkiyor gunduzleri saatlerce sallıyorum sabah 9 da başladım bu saate kadar 10 dk uyudu kalkti sadece çok yoruldum her yerim ağrıyor uyku eğitimide veremiyorum hala çok gazı olduğu için 🤦♀️ ne zaman biticek bu gaz