Bebeknaz Hiç stres yapma isteğe bağlı sezeryan oldum ben. Yine hamile kalsam yine sezeryan doğum yaparım muhteşem bir konfor😁 doğumdan 6 sonra ayaklarım açıldı yürümeye bir başladım sonrası çok kolaydı. 3. Gün komple ayaktaydim 4. Günü dışarı çıktım 7.gunu herkesi evine gönderdim hem çocuk hem ev işini kendim yaptım.
Kişiden kişiye değişen birşey doğum olumsuz doğum hikayelerini okuyup stres yapma o yüzden.
Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin tebrik ediyorum şimdiden.