Bebeğim 3 aylık olacak bu güne kadar böyle bir sorun yaşamadım 10 gündür köpüklü kaka yapıyor normalinde 5-8 gün arası yapardı şimdi hergün ya da gün aşırı yapıyor resmen kilo almamış alerji bölümü henüz görmedi randevu alacağım başına gelen var mı süt alerjisi? Geçer mi 😥 sütün çoğu kalsiyum depolarını boşaltır diye biliyorum kalsiyum tüketmeyince bebeğe ne faydası olacak 😥