Hanımlar merhabalar, bebeğim 1 ay önce hastalandı. Öksürük ve balgam yaklaşık 3 hafta devam etti ciğeri balgam dolduğu için bu süreçte maalesef antibiyotik kullanmak durumunda kaldık. Hastayken emmesi azaldı baya. 1 ayda ise sadece 50 gram almış. Son 10 gündür de ek gıdaya başladık doktor onayıyla. Ama bu sürede her sabah çişinde pembelik olmaya başladı. Kaka 2 günde bire düştü. Son hafta günlük çişli bez sayısı 4 ü geçmedi. Çişi de sapsarı. İdrar testleri de temiz çoktı. Günlük 30 40 ml e kadar su veriyorum ama geçmedi. Keyfi de gün içinde yerinde. Doktor sütümün yetmediğini düşünerek takviyeler verdi yarın kontrolümüz var ama sütüm de var baya yani anlamadım. Sütüm yetmiyorsa diye Mama deniyorum biberondan da emmek istemiyor. Sürekli mamayı reddediyor. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba? Bu sabahki bezini ekliyorum. Bilen yaşayan varsa yazar mısınız ?