Hanımlar merhaba. Dün Hepatit B ikinci doz aşısını yaptırdık. Geceden beri kızımda balgam kusma burun tıkanıklığı var. Nefes almakta zorlanıyor. Sürekli kucağımda durmak istiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı aşıdan kaynaklı değil de sağlık ocağında virüs kaptı galiba. Balgamdan nasıl kurtaracağım