[silindi] maşallah iyi cnm bence çok takılma benimde oğlum 36 haftalık doğdu 3 kiloydu altı aylık aşısını yaptırınca 9.800 geldi kilosu ama aşıdan öncede izlemi vardı götürdüm 9.500 kiloydu 300 grm almıştı sadece çokta takilmadim sonuçta büyüyorlar boyları uzuyor emeklemeye çalışıyorlar diş çıkarma dönemine giriyorlar birde kız çocukları daha minyon oluyorlar