Anneler ikizlerimin pedagog randevum vardı bugün vurma ısırma için, çocuklarımın gelişim geriliği olduğunu öğrendim büyük bir fark yok ama gelişim geriliği gözlemliyorum dedi, akranlarına göre kg boy hepsi iyi beceri dikkat dağınıklığı, konuşmada gecikme gibi problemleri var daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Düzelir mi? Otizm belirtisi değil dimi bunlar? Çocuk psikiyatrisine görüreceğim orada anlaşılır mı her şey 19 aylıklar bu arada 🙇🏼♀️