Merhaba 15 gün adet gecikmem var geçen hafta kan verdim negatif dün test yaptım 2.3 saat sonra ikinci cizgi çıkmış çok hafif ama doğru sonuç 5 dakika içinde cikandir diyor doktorlar başına gelen varmı ? Emziriyorum 3 aylık bebeğim var düzensizlik normal mi?
