Kucukkiz Kizim 9 aylik. Dün kızamık aşısı oldu, sabah 4 ten beri atesi inip cikiyor. Süt icmiyor, düzgün yemek yemiyor, açlıktan da uyumuyor haliyle. Meme veriyorum ama doyurmuyor sütüm. Calpol icince kusuyor. Neden kusar ki? Baska yasayan oldu mu bu durumu?
bsrshtrk Calpolu içiremiyorsanız i. Doktorunuza danışarak fitil kullanabilirsiniz. Benimkilerde şurup içmiyor. Fitil kullanıyoruz.