Taze_1anne 46günlük bebegim var gögüslerim cok sızlıor korkunca üşüyünc3 heyecanlanınca cok sızlıor uyurken saga sola yatamıorum sızlıor bu durumu yaşayan varmı gecici bi durummu arkadaslar
Deletedmom117 Taze_1anne benim bildiğim sızı süt kanalları açılıp göğsün süt dolunca oluyor dokuz aylığız halen olur bana
Melegimmm9 Taze_1anne göğüsleriniz tam boşalmıyor dolmuş olabilir mi öyle sızlayınca çok sert oluyor benim sağıp boşaltınca rahatlıyorum
Rainnn Taze_1anne Bendede çok olurdu üzüldüğümde korktuğumda sevindiğimde. Şimdi fazla olmuyor yaklaşık 11 aylığız.
OmerAda Deletedmom117 aynen bana da hala oluyor heyecanlanmayla falan değil de süt gelince nefesim kesilcek gibi oluyo sonraa bir iki damla akıyo rahatlıyo ağrısı geçiyo